Wednesday, December 22, 2010

Selamat hari Ulang Tahun Intan Iszana !

Birtday kek curik from google heheh~
Assalammualaikum... Hari ni...23 DISEMBER 2010....genap 22 tahun umur aku..hehehehhehhhh~ Alhamdulillah...syukur sgt...Allah pinjamkan lagi nyawa buat aku...Sebenarnya..aku lahir tepat jam 11 malam nnt..hihi..jadinya....skang ni mungkin ma aku nga berehat2 lagi..takpun nga makan2...hihi..merepek je aku ni....jadinya....Aku menharapkan....

  1. menjadi anak yang solehah...
  2. menjadi pelajar yang cemelang ( insyaAllah...nak target DEKAN plak sem depan)
  3. Palingggg penting....nak jadi hamba-Nya yang taat kepada perintahnya..Amin..
  4. last skali...kalau bertemu dengan seseorang tahun depan, bagus!!! hehe..planning aku..nakkan hubungan yang serius...so, nak jaga je hubungan tu...insyaAllah.so, doakanla yekk?? aku hanya merancang...tp DIA yang tentukan..
ermm...thanks buat semua yang ucapkan birthday wish kat aku..paling best bila mak ngn babah doakan aku dapat dekan sem depan...amin...moga2 masin mulut dorang....aku kene usaha!! yeahhhh!!!

"Bukan mudah nak menjdi senang dan sangat senang nak menjadi susah! "

1 comment: