Friday, December 3, 2010

Mula menulis...

Syukur kehadrat Ilahi....
Aku masih dipinjamkan nyawa...
Erm....Aku rasa...hanya disini jela tempat untuk aku meluahkan rasa....
Terlalu banyak perkara yang ingin diluahkan...dan mungkin juga dh tak terluah kan?
Kepada orang-orang diluar sana yang suka mengganggu hidup aku..walaupun bukan secara berdepan..
padahal yang senyap2 lagi berbisa tau...
Terpanggil untuk mula menulis...
Bila aku terbaca satu blog ni...takleh diberitahu...huhu...sangat teruja...tulisannya amat ringkas tapi padat..
penuh dengan benda yang ingin disampaikan..aku suka..suka dan leka menelaah blognya...
Yang pasti...dari mula hinggalah ke akhirnya....semuanya tentang dirinya dan kehidupannya sehari2..
dalam hati..aku kagum dengan dia...dia bukan org yang aku kenal..rapat pun tak..
tapi pernah aku lihat kelibatnya masa nak nonton movie kat jusco bukit rasa...
cantik! itu yang terpacul dari mulut aku..Sedangkan aku yang perempuan pun leh terpesona tgk dia inikan pula lelaki...kan?

Jadi...nak follow blog dia takleh....takde pun butang FOLLOW..hikhik...jadi.layan gtu jela gamaknye..
Hope one day i can be like her...bukan cantik yang aku maksudkan..but next to perfect...
kayla, sambung kemudian..nak cari ilham lagi ni.. daaaa... ^_^

1 comment: